فیلم عامه پسند (1402)

خانوادگی | 120 دقیقه
امتیاز فیلم:
0/10
0

اطلاعات فیلم

  • تاریخ اکران:
  • عامه پسند: عامه پسند فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی سهیل بیرقی محصول سال ۱۳۹۸ است. فیلم عامه پسند، تکمیل سه‌گانه سهیل بیرقی درباره زنان جامعه است.شخصیت‌های محوری دو فیلم قبلی این فیلمساز را لیلا حاتمی و باران کوثری بازی می‌کردند که به ترتیب نماینده‌ای از زنان دهه پنجاه و شصت بودند، حالا پرسوناژ اصلی فیلم، نماینده‌ی زنی از دهه چهل است که فاطمه معتمدآریا نقش او را به عهده دارد.

خلاصه داستان فیلم

خلاصه داستان عامه پسند

این فیلم از تولیدات مستقل سینمای ایران است که برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. باران کوثری که تاکنون برای بازی در فیلم های «خون بازی» ، «روز سوم» و «کوچه بی نام» موفق به دریافت سیمرغ بلورین شده است امسال با یک نقش خاص در فیلم «عامه پسند» ساخته سهیل بیرقی به جشنواره فیلم فجر می آید. . بازی باران کوثری در نقش اصلی «عرق سرد» ساخته قبلی بیرقی با تحسین منتقدان و مخاطبان رو به رو شده بود و این بازیگر این بار در نقش مکمل فیلم با لهجه شهرضایی به ایفای نقش پرداخته است.

نقد و بررسی ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلم‌های پیشنهادی


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/cinemair/domains/cinema-iran.com/public_html/wp-includes/class-wp-list-util.php on line 165
x