فروش اینترنتی بلیت سینما ایران از طریق وبسایت سینما تیکت انجام خواهد شد. در ادامه طریقه ثبت سفارش از این وبسایت را آموزش خواهیم داد.

مراحل خرید:
خرید و رزرو بلیت خیلی ساده است و کافیhttps://cinematicket.org/cinema/detail/21 ست مراحل زیر را انجام دهید:

1- بعد از مراجعه به صفحه هر فیلم در وبسایت سینما ایران، گزینه خرید بلیت را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه سینما ایران در سینما تیکت خواهید شد.

2- فیلم، روز نمایش و سپس سانس مورد نظرتان را انتخاب کنید.
3- با کلیک بر روی دکمه خرید بلیت وارد صفحه مشخصات شده که می‌بایست نام، ایمیل، شماره تماس (همراه) خود و تعداد بلیت را وارد کنید.
4- بعد از انتخاب تعداد بلیت بلافاصله کلید پرداخت برای شما نمایان خواهد شد. به صفحه بانک (پارسیان یا سامان ) رفته و با استفاده از کارت بانکی که دارای رمز دوم (رمز اینترنتی) و کد CVV2 می باشد، مبلغ بلیت را پرداخت نمایید.
5- پس از پرداخت به سایت سینما تیکت باز می‌گردید که کد رزرو به شما داده خواهد شد و باید صندلی خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب صندلی ایمیل تایید برای شما ارسال می‌گردد.

رزرو شما در اینجا به پایان رسیده و کافی است قبل از شروع سانس به گیشه مجموعه فرهنگی هنری تهران (سینما ایران) مراجعه کرده، و با ارایه کد رزرو به مسوول گیشه بلیت خود را با همان شماره صندلی که خودتان انتخاب کرده بودید، دریافت نمایید. ضمنا دستگاه دریافت https://cinematicket.org/cinema/detail/21خودکار بلیت اینترنتی در سالن انتظار در خدمت تماشاگران عزیز قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که انتخاب صندلی را حتما باید انجام دهید تا در هنگام دریافت بلیت از گیشه دچار مشکل نشوید.

در صورتی که هنگام خرید به هر دلیلی مراحل خرید تکمیل نگردید (کد رزرو دریافت نکردید)، به این معنی است که خریدی برای شما مربوط به فیلم مورد نظران ثبت نشده است. مبلغ کسر شده نیز پس از رفع مغایرتهای بانکی ظرف ۲۴ ساعت از سوی بانک به حساب شما برگشت داده می‌شود.