فیلم ملاقات خصوصی (1401)

خانوادگی | 120 دقیقه
امتیاز فیلم:
0/10
0

اطلاعات فیلم

  • تاریخ اکران:
  • فیلم ملاقات خصوصی: بازیگران فیلم پریناز ایزدیار . هوتن شکیبا . رویا تیموریان . ریما رامین فر . سیاوش چراغی پور . نادر فلاح . جواد قامتی . ایمان شمس . امیر حسین بیات

خلاصه داستان فیلم

خلاصه داستان: پروانه در محله‌ای در حومه شهر تهران صاحب یک عطاری است و خانواده‌ای ضعیف دارد. پدرش در زندان است و بخاطر دزدی از همسایه به زندان افتاده و برادرش ایمان نیز بخاطر همدستی با پدرش تحت تعقیب است. فرهاد که هم‌بندی پدرش است با پروانه برای کارهای پدرش هر از گاهی در ارتباط است. ترکیبی از هنرپیشه های سینمایی و تلویزیونی از جمله پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر و … اشاره کرد که در این فیلم بازی کرده اند. پیشنهاد می شود از فیلم صحنه زنی و فیلم ابلق نیز دیدن کنید.

درباره فیلم

ملاقات خصوصی که اولین ساخته امید شمس به شمار می‌آید، یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین فیلم‌های جشنواره محسوب می‌شود. شمس که پیش‌تر در زمینه ساخت فیلم کوتاه فعالیت کرده و حضور موفقی در جشنواره‌های داخلی و خارجی داشته، فیلمنامه این کار را به همراه بهمن ارک (کارگردان فیلم تحسین شده پوست) و علی سرآهنگ به نگارش درآورده است. هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار برای بازی در این فیلم از شانس بالایی برای دریافت سیمرغ برخوردارند. فیلم مرد بازنده رقابت سنگینی را با این فیلم در جشنواره تجربه می کنند.

 

 

 

نقد و بررسی ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلم‌های پیشنهادی

x