فیلم روز صفر (1401)

جنگی سیاسی |
امتیاز فیلم:
0/10
0

اطلاعات فیلم

  • تاریخ اکران:
  • روز صفر: بازیگران فیلم روز صفر امیر جدیدی , ساعد سهیلی , سینا شفیعی, تینو صالحی, محمد رضا ملکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, ابوالفضل صفاری, محمدعلی راجپوت خلاصه داستان روز صفر موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان ها و اخبار غیر رسمی زیادی درباره این فیلم منتشر شده که هیچ کدام مورد تایید سازندگان «روز صفر» نیست. خبرهای جدید روز صفر از جمله فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر 98 بود که بسیار جنجالی و مورد توجه واقع شد!

خلاصه داستان فیلم

 

موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان ها و اخبار غیر رسمی زیادی درباره این فیلم منتشر شده که هیچ کدام مورد تایید سازندگان «روز صفر» نیست.

خبرهای جدید

روز صفر از جمله فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر 98 بود که بسیار جنجالی و مورد توجه واقع شد!

18 اسپندماه 1400

بالاخره اولین فیلم سعید ملکان، روز صفر ، در مقام کارگردان به جشنواره رسید! فیلمی که اکرانش در روزهای اول با مشکل مواجه شد و بعد از دو روز امکان نمایش پیدا کرد. شنیده‌ها حاکی از این بود که بخشی از راش‌های فیلم به‌دلیل پناهنده شدن دستیار فیلمبردار از دست رفته و خود کارگردان هم امروز در نشست مطبوعاتی فیلم این مسئله را تایید کرد. در نیمه اول فیلم که در آلمان می‌گذرد هم می‌توان جای خالی چندین پلان را دید و احساس کرد. هرچند که کیفیت پایین تدوین فیلم باعث می‌شود تماشاگر در بعضی از لحظات دیگر هم پیوستگی نما و روایت را گم کند.

نقد و بررسی ها ( 0 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فیلم‌های پیشنهادی


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/cinemair/domains/cinema-iran.com/public_html/wp-includes/class-wp-list-util.php on line 165
x